Szale szydełkowe - wzory oraz kokonki

Szukając inspiracji na cieńsze szale i chusty na wiosnę trafiłam na sklep 
KOKONKI-motki ombre i to był "strzał w dziesiątkę".
Ogrom kolorów mnie powalił,pierwszy tydzień straciłam na wybieranie koloru. Zdecydowałam się w końcu na 2 motki w kolorach bardzo stonowanych - bezpiecznych.


I teraz mam dylemat - z jednego (kolor fiolety przechodzące w beże) zdecydowanie zrobię chustę SECRET PATHS (robótka rozpoczęta - wyniki opublikuję niebawem).

Ale dumam nad drugim...  chusty z tych motków wychodzą cudowne,ale mnie ciągnie jeszcze do zrobienia szala - kolory różne odcienie brązu i beżu mogą wyglądać ciekawie w szalu.
kilka propozycji




Co sądzicie ? Który wybrać ? A może macie jakieś ciekawe wzory na szale w swoich zbiorach ?
Podzielcie się w komentarzu lub na mojej stronie na Facebooku 
Pozdrawiam i życzę miłego dnia :-)

8 komentarzy:

  1. Ładne te odcienie, mi się podobają :)
    Przejrzałam blog, bardzo lubię takie oglądać, ale sama do takich robótek nie miałabym cierpliwości i nie potrafię :) U mnie mama czasami robi takie aniołki i gwiazdki na choinkę, widziałam kilka wpisów wstecz takie u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki,o to trzeba mój blog pokazać mamie :-) Pozdrawiam

      Usuń
  2. Pierwszy i drugi wzór najbardziej mi się podoba:)
    https://pielegnacyjny-zakatek.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki,właśnie skłąniam się ku pierwszemu,pozdrawiam

      Usuń
  3. Nie znam się ale mogę proponować jedynie abyś zastsowała kolory tego brązu jak piszesz. Pozdrawiam i barwo za odwagę w pisaniu o szydełkowaniu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki,nie trzeba odwagi-jak się kocha szydełkowanie,pozdrawiam

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...