Duży obrus filetowy

Dziś kolekcja zdjęć,tak jak obiecałam.




Obrus wielkości 175 x 105 cm.Wyszedł imponująco.Pomimo tego,że robię dużo obrusów obszernych,ten mnie zaskoczył.Nie spodziewałam się,że ten wzór daje taki niesamowity efekt.
Schemat za kilka dni załączę,bo mam problem ze skanerem i muszę czekać na syna,zapewne zaradzi kłopotom.
Pozdrawiam bardzo serdecznie wszystkich odwiedzających,a w szczególności oczywiście moich obserwatorów!
Bardzo dziękuję za komentarze,które uwielbiam i bardzo mnie motywują!!!

Schemat tutaj

P.S Chcesz mnie wesprzeć? Polub moją stronę firmową na FACEBOOKU Bella boutique
odwdzięczam się tym samym, w komentarzu pozostaw link do siebie. Dziękuję

9 komentarzy:

  1. Cudo !
    Piękny obrus.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. niesamowite robi wrażenie !

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, piękny:)) pozdrawiam i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale ładnie wygląda - mogę taki zrobić ?

    OdpowiedzUsuń
  5. jasne,że możesz.w niedzielę,jak tylko dorwę się do skanera opublikuję wzór,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie będę oryginalna:):) cudny.Również jestem zainteresowana wzorem

    OdpowiedzUsuń
  7. Niesamowity! Masz rację obrus jest efektowny, przepięknie zdobi stół.
    Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  8. Marzę o takim obrusie ale nawet nie zaczynam bo to ponad moje siły. Wzór faktycznie bardzo efektowny:))

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...