Obrus ekri w kwadraty

Dziś seria obrusów ze wzoru w kwadraty,bardzo wdzięczny wzór,można zrobić fajne komplety na stoły

Oczywiście,jak się "dorwałam" do tego wzoru to powstało w między czasie kilka kompletów,stąd różne zdjęcia.a tu schemat
Aktualnie rozpoczęty mam duży obrus z tej serii w kolorze białym
ale inne różne robótki zaprzątają mi ostatnio głowę i ten musi poczekać na swoją kolej
Pozdrawiam wszystkich serdecznie i bardzo dziękuję za wszystkie komentarze,uwielbiam dostawać komentarze więc piszcie





6 komentarzy:

  1. śliczne serwety !
    bardzo lubię rustykalny styl ... ładnie prezentują się na stole ...

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne te obrusy i wzór faktycznie bardzo ciekawy. Sama mam zamiar w końcu zabrać się za jakiś większy projekt :)Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. masz niesamowite tempo :0

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem pod bardzo dużym wrażeniem, może też dlatego, że ja jakoś mam problem z tymi schematami i nie udaje mi się nic wyczarować.
    Życzę dalszych sukcesów.
    A korzystając z okazji zapraszam na moje pierwsze rozdawnictwo http://roznosci-vivien.blogspot.com/2012/05/czas-na-sodkosci.html

    OdpowiedzUsuń
  5. co do tempa to faktycznie robię dużo,ale też część tych prac była zrobiona kiedyś a publikuję tematycznie i zbieram zdjęcia,na których są moje prace,zwłaszcza oddane w prezentach
    dziękuję za miłe słowa

    OdpowiedzUsuń
  6. ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟ!!!!!ΥΠΕΡΟΧΟ ΣΧΕΔΙΟ!!!!!
    ΦΙΛΙΑ!!!!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...